Biznes

5 sposobów, aby zatrzymać klienta na Twojej stronie internetowej

0

Jeśli potencjalny klient trafił na Twoją stronę internetową to połowa sukcesu za Tobą. Od tego momentu liczy się, żeby pozostał na niej dłużej i skorzystał z oferowanych usług albo zdecydował się na zakupy. Wymaga to szeregu działań z Twojej strony, w której ogromne znaczenie odgrywa również SEO i marketing internetowy.

Jak poprawić wygląd strony internetowej?

Strona internetowa to najlepsza wizytówka firmy pod warunkiem, że jest prosta w użyciu, zapewnia bardzo wiele pozytywnych wrażeń i jednocześnie pozwala skorzystać z ważnych i potrzebnych informacji. Kiedy będziesz o tym pamiętał, zwiększysz ilość wyświetleń swojej witryny, czyli poprawisz pozycjonowanie. Pamiętaj, że Twoja strona będzie wyświetlana nie tylko na laptopach, ale również i smartfonach oraz tabletach. Jeśli rozmiar nie dopasowuje się do specyfiki ekranu, zapomniałeś o bardzo ważnym elemencie, który charakteryzuje strony internetowe Łódź to miasto, w którym pracują najlepsi specjaliści zajmujący się tworzeniem witryn. Doradzają i optymalizują, żeby klienci zawsze znajdywali na Twojej stronie to, na czym im najbardziej zależy.

Zatrzymasz klienta na stronie internetowej, kiedy powiesz mu wprost, co ma robić i jak ma dotrzeć do pożądanych produktów albo informacji. Jeśli masz dla niego coś ekstra, czyli zniżkę na start czy inną atrakcyjną ofertę, poinformuj go o tym już na samym wstępie. Bardzo ważne są odpowiednie komunikaty, które są w stanie zachęcić, a nawet przyczynić się do podjęcia decyzji o zakupie.

Jak stworzyć witrynę przyjazną klientom?

Powyżej wspomniano o kodach rabatowych czy kuponach do wykorzystania, ale tak naprawdę możesz oferować także swoją wiedzę. Do tego celu wykorzystaj bloga. Jego tematykę dopasuj do oferty, dzięki czemu potencjalny klient w ciągu kilku minut jest w stanie porównać kilka produktów, uzyskać na ich temat podstawowe informacje, a następnie odwdzięczyć się zakupami w Twoim sklepie.

W dalszej kolejności popracuj nad kontaktem z osobami odwiedzającymi Twoją stronę. Upewnij się, że jeśli klienci znajdą atrakcyjne produkty w Twojej ofercie, ale brakuje im szczegółowych informacji, mogą się do Ciebie zgłosić i szybko uzyskają odpowiedź na zadane pytanie. W tym celu wykorzystaj czat.

Twoja strona internetowa okaże się sukcesem, kiedy odwiedzający klienci będą mieli ochotę wrócić. Nie licz na to, że Cię zapamiętają, gdyż każdego dnia atakuje nas zbyt wiele bodźców, żeby pamiętali fajnie zaprojektowaną witrynę. W tym celu wykorzystaj potęgę, jaką zapewnia Newsletter. Zdobędziesz adres email klienta i jednocześnie przy pomocy dopracowanych działań możesz ponownie kierować klientów na swoją stronę.

Sprzęt do ćwiczeń w domu

Previous article

Zarządzanie – studia z przyszłością?

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.

More in Biznes