Już od lat zaobserwować można dużą popularność zakupów przez Internet, a podczas pandemii stało się to jeszcze bardziej wyraźne.
Dziś zamawia się wiele rzeczy przydatnych w życiu codziennym – elektronikę, zabawki, ubrania, a nawet jedzenie dla zwierząt. Internetowe zakupy to wielkie wybawienie – ciężkie rzeczy, ważące wiele kilogramów (meble, sprzęty agd itp.) zostaną dostarczone pod drzwi mieszkania! To także pomoc w chwili, gdy nie możemy opuścić domu.
Zakupy robione są w różnych miejscach. Klienci mogą skorzystać ze sklepów internetowych będących odpowiednikami tych stacjonarnych, sklepów internetowych istniejących tylko w sieci oraz platform sprzedażowych typu Allegro, Amazon, eBay.
Menadżer aukcji Allegro – cichy pomocnik w pracy z klientami
Menadżer aukcji Allegro to ogromna pomoc dla sprzedawców, szczególnie w momencie gdy popularność wystawianych przedmiotów zwiększa się, pojawia się coraz więcej kupujących. Można także przeprowadzić integrację i wspomniany program połączyć z platformą e – commerce np. ErpBox. Manager pozwala na ich kompleksową obsługę, szybką realizację zamówienia. To także bardzo duże udogodnienie dla sprzedających. Nie będziemy ukrywać – to między innymi dzięki niemu istnieje możliwość wyeliminowania błędów powodowanych zarówno przez czynnik ludzki (pomyłkę przy pakowaniu) jak i przy braku aktualizacji ilości danego produktu w magazynie.
Co może dać sprzedawcy Menedżer Aukcji Allegro?
-
możliwość sprawdzania historii zmian wprowadzonych w aukcji na Allegro,
-
możliwość stworzenia kopii aukcji oraz wystawienia jej na innym koncie,
-
możliwość usuwania większej ilości aukcji, ich włączanie oraz wyłączanie,
-
możliwość wystawienia aukcji w chwili gdy posiadane produkty są zróżnicowane pod względem koloru, rozmiaru (w chwili gdy jest wiele wariantów jednego artykułu)
-
możliwość promowania aukcji, co ma realny wpływ na zwiększenie przychodów firm.
Korzystanie z Managera Allegro – korzyści dla firmy
Menedzer Allegro jest zatem jak widać wyraźnie programem niezwykle przydatnym w pracy sprzedawcy. Jego wielką zaletą (oprócz obsługi zamówień) jest także wprowadzanie zmian, aktualizacji mających na celu lepszą obsługę, przyjazną dla sprzedawcy oraz klienta.
Comments