Taśmy TRX – ćwiczenia na brzuch

Ze względu na lato, które nadchodzi coraz to większymi krokami, bardzo ważne jest, aby upewnić się, że będziemy się dobrze prezentować. W celu zadbania o swoją formę musimy jednak wziąć się za ćwiczenia, które często mogą być bardzo problematyczne.

Taśmy TRX i pasy TRX – w jaki sposób mogą nam pomóc w utrzymaniu formy?

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak bardzo ważne jest zróżnicować swoje ćwiczenia, jeśli chcemy zobaczyć efekty. Nie możemy stosować w kółko tych samych ćwiczeń, bo zaczniemy przyzwyczajać nasze mięśnie do danego rodzaju treningu, przez co zaczniemy ćwiczyć jedynie ich wytrzymałość. Dlatego, jeśli chcemy, żeby nasz trening był bardziej efektywny, to warto różnicować go o nietypowe ćwiczenia. Jednak jeśli chcemy wykonywać różne ćwiczenia i nie ograniczać się do ich małej ilości, ważne jest, żeby wyposażyć się w sprzęt, który nam na to pozwoli. Bardzo ciekawym rozwiązaniem są taśmy TRX i pasy TRX, które pozwolą nam na bardzo zróżnicowany trening. Będziemy mogli poprzez taśmy TRX polepszyć efekty naszego treningu, a nawet ćwiczyć brzuch. Poprzez pasy TRX, trening brzucha będzie dużo skuteczniejszy i o wiele przyjemniejszy.

Jakiego rodzaju ćwiczenia możemy poprzez pasy TRX wykonywać?

Możemy wykorzystać taśmy TRX podczas treningu brzucha, poprzez brzuszki i dociąganiem do siebie taśmy. Jednak sposobów na trening jest o wiele więcej, a co najważniejsze, nie musimy się ograniczać do samego brzucha. Poprzez pasy TRX możemy np. wykonywać ćwiczenia związane z crossfitem, które bardzo dobrze wpływają na całość ciała, bez jego zbędnego nadwyrężania. Nie tylko więc stosując taśmy i pasy TRX, nie będziemy musieli się martwić o kontuzje, ale także uzyskiwane efekty będą bardzo satysfakcjonujące. Pamiętajmy jednak, żeby sprzęt, który stosujemy, był zawsze bardzo dobrze przygotowany i przede wszystkim, żeby nie był zaniedbany. Zużyty sprzęt treningowy może okazać się bardzo problematyczny, przez co czasem nie warto go używać.

Dlaczego warto wybrać pasy i taśmy TRX?

Bardzo ważne jest to, że są one bezpieczne. Zaczynając ćwiczenia, bardzo ważne jest to, że ćwiczenia, które będziemy wykonywać, nie będą kontuzjogenne. Bardzo często ludzie na początku rzucają się na głęboką wodę, przez co bardzo szybko kończą z kontuzjami. Niektóre ćwiczenia czy to na siłowni, czy to na street workout parkach wymagają bardzo odrębnej techniki, przez co wykonywanie ich na początku może być bardzo niebezpieczne i może spowodować łatwą kontuzję.